تئوری ویروس های غیر ارگانیک


برخی از تئوری های مطرح شده در سایـمــنـتــولـــوژی


تئوری ویروس های غیر ارگانیک

یکی از تئوری های مهم در سایمنتولوژی، تئوری «ویروس های غیرارگانیک» است. طبق این تئوری، انسان با ویروس هایی که می توانند ذهن و روان و جسم او را درگیر کنند و در فایل های اطلاعاتی مختلف اجزای وجودی انسان نفوذ کرده، آنها را آلوده و ایجاد پارازیت و اختلال نمایند، مواجه است. هنگامی که این پارازیت ها در فایل های اطلاعاتی ذهن رخ می دهد، می تواند منجر به پدیدار شدن انواع و اقسام توهم ها و رفتارها و تمایلات غیر عادی شود. در سایمنتولوژی با رفع علائم این آلودگی و حذف و پاکسازی ویروس های غیرارگانیک، امکان رفع اختلال های فوق فراهم می شود. طی چند دهۀ گذشته، تجارب متعددی در این خصوص به عمل آمده است که تئوری فوق را تایید می کند.

 لازم به ذکر است «موجودات غیر ارگانیک» به موجوداتی اطلاق می شود که جنبۀ ارگانیک و مادی ندارند و در ساختار ناشناختۀ وجودی آن ها هیچ گونه اتم و مولکولی موجود نیست و یا حداقل در حال حاضر، از نظر فیزیکی ساختمان شناخته شده و قابل فهمی ندارند. بنابراین، به علت ابعاد وجودی و ساختار ناشناخته، دنیای علم قادر به شناسائی و رد گیری آن ها نیست و فقط با کمک شواهد و مدارکی تجربی می توان به وجود آن ها پی برد و اقدام به پاکسازی آن ها و رفع اختلال نمود.

این موضوع در وحلۀ اول عجیب و باورنکردنی به نظر می رسد همانگونه که وقتی برای اولین بار کخ و پاستور راجع به وجود «میکروب» صحبت کردند بسیار مسخره و خنده دار به نظر آمد؛ ولی به تدریج وجود آن ها به اثبات رسید.

 تـئـوری مـیـدان شـعـوری

1)     رفتار ذره در میدان شعوری

رفتار ذره: هر ذره ای، تحت تاثیر میدان های مختلفی قرار دارد از جمله، میدان گرانشی، میدان الکترو مغناطیسی و غیره ، در این جا میدان دیگری نیز معرفی می شود که آن را «میدان شعوری» مینامیم. در حال حاضر فقط از طریق تجربه می توان به وجود این میدان پی برد. هر ذره ای در چنین میدانی تابع شعور مافوق خود می شود. رفتار اجزا در این میدان، متفاوت از رفتار در سایر میدان ها است. شکل پذیری، تجزیه پذیری و ترکیب پذیری (ترمیم)، قابلیت هایی است که تحت تأثیر این میدان حاصل می شود.

 2)     رفتار نرم افزاری در میدان شعوری

الف - اصلاح نرم افزاری: در یک «میدان شعوری » برنامه های نرم افزاری وجود انسان، گیاه و حیوان از طریق میدان شعوری جدید، قابلیت اصلاح دارد. برای مثال: استفاده از میدان شعوری برای اصلاح الگوی خواب

ب - تطابق نرم افزاری: در یک «میدان شعوری» برنامه های نرم افزاری وجود، قابلیت تطابق و هم فازی با میدان شعوری جدید را دارند. از جمله نتایج حاصل از تطابق نرم افزاری در میدان شعوری، «مصونیت شعوری» است.

 تـئـوری آلـودگـی شـعـوری

بر اساس یکی از نظریه های سایمنتولوژی حالات روانی انسان میتواند ایجاد «تشعشعات غیر فیزیکی» و یا به عبارتی«تشعشعات شعوری» نماید که نه موج است و نه ذره. این تشعشعات مثبت و منفی می تواند بر دیگران اثرات مثبت و منفی بگذارد. به همین دلیل است که در مواجهه با افراد مختلف، حالات متفاوتی به انسان دست می دهد و حالت های خوشایند یا ناخوشایند احساس می شود و به دنبال آن تغییر خلق نیز حادث می شود. اما نکتۀ مهم در این رابطه امکان سرایت اختلال های مختلف از طریق تشعشعات شعوری منفی است. به عبارتی، هنگامی که كالبد روانی تشعشعات منفی ایجاد میکنند، این تشعشعات میتواند باعث آلودگی و درگیری دیگران شده و آ نها را تحت الشعاع خود قرار دهد. برای مثال، افرادی كه در ارتباط با اشخاص افسرده قرار می گیرند، پس از مدتی به آ نها نیز احساس افسردگی دست میدهد.

 از گرو ههایی كه به شدت درمعرض آلودگیهای تشعشعاتی قرار دارند، می توان از روانشناسان و مشاوران، دندان پزشکان، هیپنوتیزورها، وکلا و ... نام برد.

  تئوری عملکرد مغز

مغز مجموعه آنتنهایی است كه اطلاعات حواس مختلف داخلی و خارجی بدن را به كالبدهای مختلف وجودی انسان مانند كالبد ذهنی (بخش ادراكات)، كالبد روانی (بخش احساسات) و سایر كالبدها مخابره و یا از آن ها دریافت و به زبان جسم ترجمه می كند.

 مطالب ارائه شده در این مقدمه، صرفاً جهت معرفی مقدماتی "سایمنتولوژی" است و مباحث اساسی این رشته به تفصیل در کتابی که در دست چاپ است در دسترس علاقمندان و پژوهشگران عزیز قرار خواهد گرفت.


محمد علی طاهری

No comments:

Post a Comment